Wednesday, August 3, 2011

Handy Man

タイル張りは、もう慣れたもの
この家の改装に関わってから、簡単な配線や配管はちょちょいのちょいになりました
最初はYouTubeで真似しながらだったのが、今は自分がYouTubeで人に教えれるのではないかというくらいの上達ぶり

Another Italian job done!
We installed the 3rd sink in the hallway to the master bedroom.
It's more like a pro job.
Getting better and faster.
He could charge people if he wanted to.
That good.
Hmmmm, future alternative...


3個目の洗面台を取り付けました
床と壁にタイルを敷いて、もともとあったあった引き出しの一部だけを残して(左)あとは引き千切って(真ん中の空白がそれ)色を黒に塗りました
床の黄色っぽいタイルはビルの故祖母のもの
25年間押し入れに眠っていたもの
誰も要らないというので、もらいました


Lots of our house furnishing is by Home Depot and Lowe's.
Not bad at all. 




These yellowy floor tiles are from his late grandparents.
Sitting in the basement for over 20 years - so we took them.
Why not right?  So here they are.  Look like brand new!!!

3 comments:

さ~ち said...

完全にプロだね~!
近くにいたら、いろいろ頼むのに・・・

それにしても、素敵なお家に出来上がってきてるね。♪

Atsuko said...

近くにいたらいろいろレンタルするのに、笑
うちのガレージは、アメリカ特有(?)の道具だらけになってるよー

Jonny said...

Is there ANYTHING this man can't do? I think not! Not bad for a punk! Looks like the house is coming together really well guys....I'm so envious. Hope you are both well and would love to see you sometime in the not so distant future.

Best,
Jon